Keresés ebben a blogban

2023. április 13., csütörtök

rovásos video klip - olvasás gyakorlás -lehet így is

 Feladat: 

1. Olvasd el a rovásos feliratokat!

2. Sorold fel a szavakat

3. Számold meg melyik szóból hány darabot tüntettem fel!

Ha nem szeretnéd a zenét hallgatni akkor halkítsd le!

Én nagyon szeretem, nem hiába választottam ezt. (De hát mint tudjuk ízlések és pofonok.)

Nem, nem untam meg, pedig legalább a százszor meghallgattam a video szerkesztése közben.

Ha szeretnéd, hogy hasonlók készüljenek, akkor mindenképpen iratkozz fel a you tube csatornára.



Nagyon örülök annak a néhány érdeklődőnek aki már megnézte a videót.

Őszintén szólva  nem számítottam ennyi nézőre. Lehet hogy másnak csekély ez a nézőszám, de én magamban 2-5 nézőt saccoltam. És feliratkozóra egyáltalán nem számítottam.
Nagyon köszönöm az eddigi megtekintéseket.
Mint már előzőleg említettem ,ez csak egy ujjgyakorlat egy nagyobb feladathoz.


A képregény következő része már készülőben, elég hosszúra sikerült. de alakul. Talán a héten megosztom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nincs moderáció, csak nem adok esélyt az egymásról puskázásnak.

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *