Keresés ebben a blogban

2011. április 22., péntek

Köszönöm, megérkeztek a lapok!

Rovas Szabvany betűkészlettel olvashatóak a Napló bejegyzések. (balról jobbra) Share/Bookmark
Ma reggel nagy öröm ért, két üdvözlő lapot is kaptam! Egyik félig meddig volt csak meglepi, de a másik teljesen az volt :D
Eddig nem igazán volt lehetőségem meglepit készíteni, de már alakul a felyemben (az új helyesírás szerint) mi is lesz az, igaz hogy csak később ér el hozzátok, így már nem is lesz igazán húsvéti. De ami késik nem múlik igaz?
Valami érdekeset szeretnék küldeni. Mostanában az etegami  készítése felé kacsingatok. S hogy mi az? saját kézzel festett kis lap(képeslap) melyet fel lehet adni. nagyon tetszik a stílus, nem japán majmolás, de azt hiszem a rovás szívesen tartózkodik majd rajtuk. Ha angol szövegeket is elvisel akkor a rovás magyarul miért ne lehetne rajta. A kutató munkára jött már megfejtés, most már neki is állok elkészíteni, csak szeretném ha a betegeskedés elhagyná végre a családot, mert a hőmérőzésen és gyors ebédgyártáson, mese olvasáson, kitaláláson, vigasztaló kártyázáson kívül nem sok idő van. Mondanom sem kell, hogy még nem sikerült összeállítanom az elkészült átiratot, csak a magam 1 szem fejezetét sikerült megírnom.
De azért hoztam pár fényképet.


Az első egy felirat.El tudjátok olvasni? Persze hogy el .


Ezek pedig a képeslapok amiket kaptam tőletek!

Piroska látványosan sokat fejlődtél! Szép összerovások!
Ne haragudj, hogy a képet nem fényképeztem le, de az írásodnak annyira örültem, hogy csak arra összpontosítottam.
Figyeljétek meg, hogy milyen cseles, próbálja egy vonallal húzni a jeleket ! András nagyon szépen köszönöm, és ennek a bélyegért külön köszönet jár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nincs moderáció, csak nem adok esélyt az egymásról puskázásnak.

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *