Keresés ebben a blogban

2011. december 23., péntek

De rég rajzoltam etegamit, és képeslapok is jöttek

Üdvözlő lap indul Ausztráliába. Carole lepett meg egy csodálatos etegamival.
Igazán nem számítottam rá.
Ez megy. Persze az angolságom nem javult(nem tudom jó így e nyelvtanilag), s a rovás is csak az aláírásban jelenik meg. Hogy ez milyen hal? Pont egy pontynak indult. De aztán a színe még se sikeredett annak.


Nagyon szépen köszönöm a képeslapokat!
Kiraktam őket . :D
Az ajándékok is megérkeztek a fa alá, ahogy visszajeleztétek nekem, s ennek nagyon örülök.
majd ha esetleg  játszásra kerül a sor, kérlek benneteket hogy dobjatok meg egy -egy fényképpel, nagy örömet okoznátok vele nekem.

Amint túl leszünk a WC re járós víruson, kirakom a képeslapokat is a blogba amiket kaptam tőletek, Carolét
szintén.
Hogy milyen lesz a karácsonyunk? Ahogy most elnézem a nagy ünneplés eltolódik, Nagyon remélem nektek sokkal jobb és szebb lesz.

Ez egy nagyon aranyos rajzfilm, nézzétek meg. (vár meg amíg megjelenik a skip ad, majd katt rá.)


http://adf.ly/4LUl7

Áldott, egészséges  karácsonyt kívánok nektek.


Most ennyi.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nincs moderáció, csak nem adok esélyt az egymásról puskázásnak.

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *