Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 12., péntek

Rovás Bingo

Bingo játékkal töltjük mostanában a napokat. Erre kieszeltem, hogy a rovás jelek tanulásához, ezt a játékot is be lehet vetni segítség képpen.
Megszületett, egy napi szerkeszgetés és alakítgatás után. Nem nagyon színes, hogy a festék nagyon ne fogyjon.
Ha a nyomtatásnál valami nem jó, akkor jelezd vissza, mert én magam nem nyomtattam ki, így nem tudom hogy jók e az arányok.

Hozzáfűzés: némi magyartalan fogalmazás, található a zsetonok lapon, bocsi majd ha lesz kedvem kijavítom. Valamint nem említettem a rovás számokat melyek szintén helyet kaptak a játékban. Azt írtam , hogy nincsenek számok, nos én az indiai számokra gondoltam, de majd ezt is módosítom. Most nem. A játék, a hülye leírás ellenére használható.

Rovas Szabvany betűkészlettel olvashatóak a Napló bejegyzések. (balról jobbra)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nincs moderáció, csak nem adok esélyt az egymásról puskázásnak.

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *