Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 13., szombat

Alakul a társas

Ez a tervezet volt, sok hiánnyal még.

Most már színes. S a neve is meg van.. Még titok. Nem vagyok egy nagy rajzoló, de nem is akartam nagyon művészieskedni. Kicsit olyan gyerekes a rajz.Főleg a királylányokkal nem vagyok kiegyezve, de egyenlőre így marad. Legalább lehet rajta jókat nevetni.Végül is mit akarok ez a prototípus.
Szerintem egész jó lett.


Feltehetően, nem csak rovással lesz elkészítve. Vagyis talán sikerül elkészítenem egy rovott és egy nem rovott darabot. Sok munka lesz. Rengeteg kártya lesz hozzá, a gyerekek szeretik ezeket gyűjteni a játék folyamán. Nem lesznek gyöngyök, mint az előzőben.
Emlékeztek még rá?

 Nagyon sokat készültem, és karácsonyra még egy falemez táblás verziót is sikerült elkészítenem. A dobókocka, a bábuk a kis szütyők, kártyák mind az én munkám volt.

S hogy ezt miért is mondom? Mert most is nagyon készülök, s szeretném ha minél többen küldenétek megoldásokat.S talán nem is hiába.
Rovas Szabvany betűkészlettel olvashatóak a Napló bejegyzések. (balról jobbra)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nincs moderáció, csak nem adok esélyt az egymásról puskázásnak.

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *