Keresés ebben a blogban

2011. június 19., vasárnap

Megjöttek a válaszlevelek

Mint már írtam küldtem két etegamit. Rekord sebességgel meg is jött a válasz.
Alig másfél, két hét alatt. Vagyis 5-7 nap kb a levél útja. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen kicsi a világ.
Elértem a mosolykeltővel a mosolygást, és a másikért cserébe mely- szándéka szerint a reményt szerette volna  erősíteni, - egy idézetet kaptam. Job 12:7
Le se lehet tagadni hogy Ausztráliából jött.
És nem maci :D

 A madárka télen látogatott el hozzá

Ami számomra még külön fontos, az a bélyeg. Na, melyik, honnan?

Thank you Debbie, thank you Carole!

Ha valakit érdekel és kedveskedni akar, akkor japánul, Japán: Nippon , 日本
Ha valakit érdekel japánul Magyarország: Hungary , ハンガリー





Rovas Szabvany betűkészlettel olvashatóak a Napló bejegyzések. (balról jobbra) Share/Bookmark

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nincs moderáció, csak nem adok esélyt az egymásról puskázásnak.

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *