Keresés ebben a blogban

2011. április 26., kedd

Itt járt a postás!

Rovas Szabvany betűkészlettel olvashatóak a Napló bejegyzések. (balról jobbra) Share/Bookmark
És kaptunk egy olyan de olyan ajándékot, amelyre egyáltalán nem számítottam! Az orromra csak a házi torma volt hatással, de a szememre és a szívemre valami egészen más.
A kicsomagolás: körbe állt a gyerekhad, vajon mi van benne. Bicska elő, kinyitottam, csak lazán mint aki már tudja, és látni akarja amit tud. És abban a szempillantásban leesett az állam, és úgy kellett könnyben úszva összesöprögetnem. Hálásan köszönjük az ajándékot! A tormának isteni az illata, a mézeskalácsot meg fogjuk enni, mert már szemet vetettek az apróságok, de lefényképeztem, hogy megmaradjon az örökkévalóságnak.Ha nem ennénk meg a molyok biztosan elpusztítanák alattomban.
És ami feltette a koronát az ajándékra!!!! Ami miatt könnyes szemmel fejeztem be a délebédet....Na inkább szóljanak helyettem a képek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nincs moderáció, csak nem adok esélyt az egymásról puskázásnak.

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *