Keresés ebben a blogban

2011. április 15., péntek

Feladat meglepetésért!

Rovas Szabvany betűkészlettel olvashatóak a Napló bejegyzések. (balról jobbra) Share/Bookmark
Csak én vagyok ennyire szemellenzős, hogy az előző bejegyzésben látható jeleket nem tudtam értelmezni.
Mert már jött rá néhány megoldás. Speciel nem ismertem az együttest. Azt se tudtam, hogy az, sőt hogy léteznek még annyira se. Ez az én tudatlanságom, jobb szeretem mostanában a népzenét és a csöndet. Az együttesek születését az utóbbi 10 éveben meg egyáltalán nem követem. Le vagyok maradva.

Akkor a feladat ha már beígértem. Ma délutáni mese a rátóti csikó tojás volt. Ami az egyik kedvenc mesém.
Keress 20 olyan települést Magyarországon (nem menjünk bele, hogy kicsi vagy nagy Kárpát- medence területe és kész) amely valamelyik népmesében szerepel.
Kell a mese címe, és a település.
(Én is keresek, mert 20-at biztos nem tudnék felsorolni.)
Nem baj ha kevesebb, de ha 20 megvan az lenne a legjobb.
Hozzászólásban jöjjön!!
És hogy ebben mi a rovás? Akinek megvan a 20 annak küldök a levelezési címére egy meglepit.

A meglepi természetesen rovással lesz kapcsolatban.
Határidő húsvét utáni vasárnap, vagyis fehérvasárnap. A megjegyzések addig nem láthatóak, hogy nehogy egymástól vegyétek el az ötletelést! Tessenek szólni a rovó ismerősöknek!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nincs moderáció, csak nem adok esélyt az egymásról puskázásnak.

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *