Keresés ebben a blogban

2010. november 18., csütörtök

Szétszedve

Újfajta rejtvényt eszeltem ki.
Direkt nem tettem pdf-be, mert így talán az írásra is késztetlek.
Egy nagy négyzetet szedtem szét, háromszögekre.
A háromszögeket további kis háromszögekre osztottam, ezekben a mezőkben rovás jeleket találsz.
Ha megfelelően helyezed el a szétvágott részeket, akkor értelmes szavakat tudsz kiolvasni. Jobbról balra haladnak a sorok. Szavak nincsenek keresztben elrejtve. Valamint a megfejtésben minden jel feléd néz, nincs elfordítva, mint az alábbi képen.
A sötétített háromszögek egy- egy szó végét jelezhetik.Nem minden szó végét jeleztem ilyen módon, csak ott ahol feltétlen szükségesnek láttam.

Melyek ezek a szavak?
2 pontot ér a feladat.







Share/Bookmark

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nincs moderáció, csak nem adok esélyt az egymásról puskázásnak.

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *

képregény rovással

Video bemutató 23.03.31

Videó bemutató 23.06.24

Videó bemutató 23.06.24
Megjelenített idézet Ady Endrétől

Video bemutató 23.06.17.

Video bemutató 23.06.17.
bibliai idézetek